فریان

نامی فراتر از بیان!

فریان

نامی فراتر از بیان!

فریان

قبلا با هدف متفاوتی این وبلاگو راه اندازی کردم ولی فعلا اگر حس و حالش باشه برای دل خودم ممکنه ی چیزایی توش بذارم. هنوز فرصت نکردم لوگومو آپدیت کنم. لوگوم همینه شاید با تغییرات جزئی ولی دیگه اون دامنه مال من نیست

طبقه بندی موضوعی

چیزهای بیچاره از پشت عینک من

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۳:۱۸ ب.ظ

 

واقعا کی بیچارست؟ اونی که رها و آزاده؟ یا اونی که با میل و هوس جنون آمیزی که داره چیزیو اونقدر میخواد در واقع اونقدر هولشه که بخاطرش کلی و به هر شکلی که بتونه دستو پا میزنه و هر کاری برای رسیدن به هدف و خواسته خودش میکنه و به خودش یا دیگری صدمه میزنه؟ در واقع چرا باید هول چیزی بود؟


به نظرم اسم فیلم بیشتر اشاره به این گونه افراد داشت و معمولا اینگونه افراد در بین مردها رایج تر هستن.
اگر آخر فیلم بلا توسط ژنرال آبستن میشد و بلا می‌تونست فرار و خودکشی کنه و بدین ترتیب بلا در یک چرخه تکرار قرار میگرفت و گفته گاد مبنی بر این که تو هم مادر و هم دختر خودت هستی تحقق پیدا میکرد آن وقت میتوانستیم بگوییم منظور از چیزهای بیچاره زن‌ها هستند و تکمیل نشدن این چرخه یعنی گاد که در این فیلم گویا نماینده ادیان و خدایان بود میتواند در اشتباه باشد و در حقیقت اگر حقیقت زن باشد چه خواهد شد؟ 
در فیلم میبینیم سر مصنوعی اسبی برای اتوموبیل گذاشته اند که اشاره به عدم‌ پذیرش تکنولوژی جدید توسط فرهنگ آن جامعه است همیشه اکثریت مردم در مراحل اولیه ضهور یک‌ تکنولوژی نسبت به آن گارد دارند و تمایل به چیزهای سنتی تر دارند چون اینجوری احساس امنیت بیشتری دارند تا سرو کله زدن با چیزهای ناشناخته.

 

ادامه دارد...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی