فریان

نامی فراتر از بیان!

فریان

نامی فراتر از بیان!

فریان

قبلا با هدف متفاوتی این وبلاگو راه اندازی کردم ولی فعلا اگر حس و حالش باشه برای دل خودم ممکنه ی چیزایی توش بذارم. هنوز فرصت نکردم لوگومو آپدیت کنم. لوگوم همینه شاید با تغییرات جزئی ولی دیگه اون دامنه مال من نیست

طبقه بندی موضوعی

دانگل وای فای - کارت شبکه بی سیم

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۲، ۰۶:۵۷ ب.ظ

برای یک سیستم قدیمی دنبال دانگل وای فای بودم که اینو پیدا کردم (EF-600B) ساخت چینه و قیمتش هم مناسب بود. البته یکم قدیمیه فک کنم تو مغازه مونده بود و کسی حاضر به خریدش نبوده :))) تو مشخصاتش چیزای خوبی نوشته بود عکساشو خودتون ببینید از بس قدیمیه که تو مشخصاتش قسمت سیستم عامل تا ویندوز 7 بیشتر نداره :))) منم فعلا با ویندوز 7 تستش کردم ;)

پلاگ اند پلی (PnP) یا Plug and Play نبود (شاید رو ویندوز 10، خود ویندوز شناساییش کنه و نیازی به نصب درایور نباشه) و ی سی دی کوچولو داره که درایور روشه ولی من درایو سی دی (CD driver) نداشتم بخاطر همین گشتم و رو اینترنت پیداش کردم. اینجا میذارمش تا شما راحت تر پیداش کنید ;)

 

wifiwifi

wifiwifi

 

لینک دانلود درایور

 

جحم فایل: 41 مگابایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی