فریان

نامی فراتر از بیان!

فریان

نامی فراتر از بیان!

فریان

قبلا با هدف متفاوتی این وبلاگو راه اندازی کردم ولی فعلا اگر حس و حالش باشه برای دل خودم ممکنه ی چیزایی توش بذارم. هنوز فرصت نکردم لوگومو آپدیت کنم. لوگوم همینه شاید با تغییرات جزئی ولی دیگه اون دامنه مال من نیست

طبقه بندی موضوعی

فروش سروو موتور داینامیکسل

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶ ق.ظ

سروو موتورسروو موتور

 

شرکت Dynamixel یکی از برجسته‌ترین نام‌ها در صنعت سروو موتورهای هوشمند و رباتیک است. محصولات این شرکت، از جمله سروو موتورهای RX-64 و AX-12A، به عنوان نمونه‌های بارز از پیشرفت تکنولوژی در این حوزه شناخته می‌شوند. سروو موتور RX-64 با توان و سرعت بالا، علاوه بر اینکه برای پروژه‌های رباتیک ایده‌آل است، از دقت بالا و قابلیت انطباق با محیط‌های مختلف برخوردار است.

AX-12A نیز یکی از نسل های پیشرفته‌تر سروو موتورهای Dynamixel است. این محصول با هوشمندی و قابلیت‌های برتر، به عنوان یک گزینه مناسب برای پروژه‌های رباتیک و اتوماسیون صنعتی مطرح است. قابلیت ارتقاء AX-12A، این امکان را فراهم می‌کند که با توجه به نیازهای خاص پروژه، سطح کارایی سروو موتور را بهبود داد و به سرعت با محیط‌های کاری مختلف تطبیق یابد.

با توجه به تاریخچه‌ی موفق Dynamixel و مزایای منحصر به فرد محصولاتی همچون RX-64 و AX-12A، این شرکت به عنوان یکی از انتخاب‌های برتر برای تأمین نیازهای صنعت رباتیک به شمار می‌آید.

 

دو عدد RX-64 دست دوم در حد نو موجود است.

خرید جفت: 17,300,000 تومان (15,500,000 تومان)

خرید تک: 8,650,000 تومان

 

یک عدد AX-12A نو: 2,999,000 تومان

 

ارسال به تمامی نقاط کشور

جهت خرید با این شماره تماس بگیرید: 09158527483

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی