فریان

نامی فراتر از بیان!

فریان

نامی فراتر از بیان!

فریان

قبلا با هدف متفاوتی این وبلاگو راه اندازی کردم ولی فعلا اگر حس و حالش باشه برای دل خودم ممکنه ی چیزایی توش بذارم. هنوز فرصت نکردم لوگومو آپدیت کنم. لوگوم همینه شاید با تغییرات جزئی ولی دیگه اون دامنه مال من نیست

طبقه بندی موضوعی

هوش مصنوعی

جمعه, ۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۰۵:۴۵ ب.ظ

این تصویرو هوش مصنوعی  DALL-E3 خلقش کرده، زیبا نیست؟

joker

من فقط توی یک جمله بهش گفتم چی میخوام و بوووم سریع برام نقاشی کردش! این پروژه ها بسیار قدیمی هستن و الان فقط عمومی شدن و خیلی چیزهای جذاب تری هم هست که هنوز به مرحله تجاری سازی نرسیدن باتوجه به همین چیزهایی که عمومی شدن به نظر من هوش مصنوعی دارای خلاقیت بسیار بالایی شده و احتمالا ی روزی میرسه که خودآگاهی هم پیدا میکنه و هوشش از مجموع هوش تمام انسان ها بیشتر میشه! استراتژی شما برای اون روز چیه؟ روزی که هوش مصنوعی خیلی بهتر از مغز شما کار میکنه و به انبوهی از دانش دسترسی داره در حالی که شما حتی نمیتونی دقیق به یاد بیاری که شنبه هفته قبل شام چی خوردی ولی هوش مصنوعی میلیون ها جلد کتاب، فیلم، صدا، تصویر و مقاله رو با دقت بسیار بالایی به یاد میاره و میتونه ازشون استفاده کنه!
مغز و بدن انسان خیلی باگ داره و با همین باگها رسیدیم اینجایی که هستیم. حالا هوش‌مصنوعی که عملکرد بهتری داره قراره برسه به کجا؟ یکم وحشتناکه!!!! بحثی که چندین ساله مطرحه اینه که بجای اینکه یک هوش‌مصنوعی کاملیو توسعه بدن که احتمالا منجربه این میشه که هوش و دانشش از مجموع هوش و دانش کل انسان‌ها از ابتدای تاریخ تا الان بیشتره بهتره که کل مغز انسانو با تمام باگ‌های شناختی و ادراکیش شبیه سازی کنن تا خطر کمتری داشته باشه. نظر شما چیه؟

 

پرامپت مربوط به این عکس:

A love joker character holding a black rose branch

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی